pelakon aku yang kau tinggalkan


Aku Yang Kau Tinggalkan. Nantikan drama adaptasi novel Aku Yang Kau Tinggalkan karya Alina Haizar yang bakal menemukan kembali gandingan Ungku Ismail Aziz dan Elizad Sharifuddin sebagai teraju utama.


Drama Aku Yang Kau Tinggalkan

Bakal ditayangkan di RTM pada bulan Ramadan nanti iaitu pada hari isnin 6 mei 2019.

. My Stupid Boss. Nampaknya masih terlalu awal lagi. Zaril masih lagi berselimut.

401 Rating details 1241 ratings 82 reviews. PENCALONAN PELAKON LELAKI POPULAR 2019 JUMLAH UNDIAN. Maximo terjaga dari tidur.

5 Mei 2019 SIARAN TV. Biodata Ku Zara Eryna. Drama terbitan Global Station Sdn Bhd ini akan disiarkan setiap hari pada bulan Ramadan bermula 6 Mei 2019 jam 7 malam di TV1.

YM Ungku Ismail bin Ungku Abdul Aziz lahir 26 Disember 1985 ialah seorang pelakon pengarah pengacara dan ahli muzik Malaysia. 1 647 59377 Eyka Farhana Di Sisimu Aku. Dalam tempoh menjaga Zaril Ikhwan Nia mula jatuh cinta.

AKU YANG KAU Tinggalkan tajuk sinis yang begitu menarik-narik hatiku untuk menyelongkar karya penulis yang baharu sahaja aku kenali ini. 0 20 59377 Eyka Farhana Nota Buat Cempaka. Kisah cerita ini pulak dilakonkan oleh Elizad Sharifudin Ungku Ismail Aziz dan kisah cerita ini akan ditayangkan pada hari isnin sampai hari.

Jiwa Yang Kau Puja. Abang bangunlah abang Pergi mandi lepas tu kita boleh makan sekali. Drama Aku Yang Kau Tinggalkan adalah adaptasi novel karya Alina Haizar.

30 episod TARIKH TAYANGAN. Jika dilihat akan gaya dan penampilannya yang bersahaja pasti ramai yang tidak menyangka Husna Mustaffa sudah berkahwin dan memiliki dua cahaya mata. Elizabeth Tan Senafas Rindu.

Melihat Zaril Ikhwan tidak bergerak langsung Nia mengoncang-goncang badannya perlahan-lahan. Lantas Nia naik ke atas katil dan duduk di sebelah Zaril Ikhwan. 5 7295 129782 Aiman Hakim Redza Curi-Curi Cinta.

Di luar keadaan masih gelap lagi. Beliau merupakan founder dan designer syarikat Hanalluna. Merupakan pelakon yang pernah menghiasi beberapa drama rantaian termasuk Leftenan Zana Pia Aku Yang Kau Tinggalkan dan Dua Takdir Cinta.

Global Station Sdn Bhd PELAKON. Mulanya dia tidak tahu apa yang membuat dia terjaga. Pertama kali membedah siasat karya penulis ini setelah terlihat beberapa comments yang begitu mengujakan di perkongsian geng goodreads.

Husna Mustaffa pernah muncul dalam beberapa drama antaranya Kerana Dia Manusia Biasa dan Aku Yang Kau Tinggalkan. 700 pm 800 pm. Kami menerima emel daripada seorang individu yang ingin dirahsiakan identitinya yang mendedahkan bahawa Elly Mazlein sebelum ini turut dihimpit kontroversi dan dakwaan berkaitan merampas suami orang.

Ungku Ismail Aziz Elizad Sharifuddin. Laman sosial Instagramnya yang menggunakan nama izzatmushtaq sehingga kini sudah mencatatkan angka 27 ribu pengikut. Drama Aku Yang Kau Tinggalkan.

0 37 59377 Ayda Jebat Asalkan Dia Bahagia. Rupa-rupanya ada pihak yang peka dengan kisah silam pelakon dan penyanyi berkenaan selain menyifatkan apa yang terjadi kini adalah karma buat Elly. 0 701 129782 Ungku Ismail Aziz Aku Yang Kau Tinggalkan.

Kemunculan Husna Mustaffa dalam drama Aku Yang Kau Tinggalkan yang ditayangkan di TV1 RTM membuatkan ramai peminat tertanya-tanya siapakah gerangannya pelakon baru ini. Ungku Ismail Aziz Elizad Sharifuddin Natasya Mahyan Adam Shadan Aedy Ashraf Husna Mustaffa Roy Azman Laila Nasir Safwan Nazri Syaffiq Sahli Dian P Ramlee. Ikatan perkahwinan antara Nia dan Zaril Ikhwan bukanlah atas dasar cinta.

0 667 129782 Nafiez Zaidi Di Sisimu Aku. Kecenderungannya terhadap seni lakonan mula berputik. Maximo memandang ke arah jam di tepi katilnya.

Antara drama terkenal beliau ialah. Sharifah Husna merupakan antara pelakon yang bakal menjayakan drama rantaian Seadanya Aku sebuah karya adaptasi novel dengan tajuk sama nukilan Rissa Ahdiya. 0 21 59377 Uqasha Senrose Setelah Terlafaznya Akad.

Tan Sri Mahruf TV3. Tahun Tajuk Watak Catatan 2016 Operation Mekong. Aku Yang Kau Tinggalkan.

Harapan Filem pendek untuk Malaysia Harapan Merdeka Harapan Aidilfitri. Papa Ricky Abang Bomba I Love U Nak Balik Raya Isteri Untuk Diiktiraf Waktu Khalil Harta Karun Tok Kie Cinta Tiada Ganti Leftenan Zana Jika Masih Ada Rindu Kerana Dia Manusia Biasa Aku Yang Kau Tinggalkan. Sharifah Husna Syed Mustaffa atau lebih dikenali sebagai Husna Mustaffa adalah merupakan seorang pelakon model dan usahawan berjaya.

AKU YANG KAU TINGGALKAN EPISOD. Aku Yang Kau Tinggalkan. Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang tonton online Drama Aku Yang Kau Tinggalkan termasuk memaparkan butiran drama dan cara menonton.

PENCALONAN PELAKON WANITA POPULAR 2019 JUMLAH UNDIAN. About Aku Yang Kau Tinggalkan. Nia memerlukan wang untuk membantu keluarganya Zaril Ikhwan pula memerlukan seseorg untuk menjaga dirinya yg sakit.

Terasa agak marah kerana tidurnya terganggu. 0 176 129782 Daler Yusof. Jam menunjukkan pukul 550 pagi.

Memulakan kerjayanya dalam bidang lakonan sejak 2006 beliau dikenali menerusi drama rantaian slot Akasia di TV3 iaitu Teman Lelaki Upahan dengan memegang watak sebagai Ezwan Lutfi. Mutui anche per segnalati in banche datiprestiti personali prestiti aziendali abab aku yang tidak kau ini itu dan di anda akan apa dia saya. Kisah cerita Aku Yang Kau Tinggalkan adalah kisah sebuah cerita yang diadaptasi dari satu buku novel cinta yang menceritakan kisah percintaan Nia dan Zaril Ikhwan berkahwin sebab untuk alasan cinta.

Aku Yang Kau Tinggalkan Kasih Tak Terungkap Raisha 2 dan Seribu Rindu. Ungku Ismail Aziz Elizad Sharifuddin Natasya Mahyan Adam Shadan Aedy Ashraf Husna Mustaffa Roy Azman Laila Nasir Safwan Nazri Syaffiq Sahli Dian P Ramlee Datin Fadilah. Aku Yang Kau Tinggalkan.

Azhar bin Amir lahir 14 Julai 1976 ialah pelakon lelaki Malaysia. 0 776 129782 Sharnaaz Ahmad Dia Yang Ku Cinta. Termasuk telefilem Tragedi Balik Kampung Soulmate Kedua Imaan dan banyak lagi.


Ratu Air Mata Siti Elizad


Sinopsis Drama Aku Yang Kau Tinggalkan


Aku Yang Kau Tinggalkan Lakonan Ungku Ismail Dan Siti Elizad Sensasi Selebriti


Sinopsis Drama Aku Yang Kau Tinggalkan


Aku Yang Kau Tinggalkan Lakonan Ungku Ismail Dan Siti Elizad Sensasi Selebriti


Tonton Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Episod 29


Aku Yang Kau Tinggalkan Ep27 Ungku Ismail Siti Elizad Youtube


Tonton Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Episod 23 Oh Hiburan


Senarai Pelakon Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Oh Hiburan


Heloookkk Keee Kelepettt Cenggini Pandai Ungku Ismail Styling Tudung Bawal Elizad Media Hiburan


Drama Aku Yang Kau Tinggalkan 2019


Aku Yang Kau Tinggalkan Lakonan Ungku Ismail Dan Siti Elizad Sensasi Selebriti


Sinopsis Drama Aku Yang Kau Tinggalkan


Sinopsis Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Ungku Ismail Dan Siti Elizad Hiburan


Aku Yang Kau Tinggalkan Ep30 Ungku Ismail Siti Elizad Episod Akhir Youtube


Aku Yang Kau Tinggalkan Lakonan Ungku Ismail Dan Siti Elizad Sensasi Selebriti


Sinopsis Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Rtm Oh Hiburan


Tonton Video Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Episod 1 30 Oh Hiburan


Tonton Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Episod 27

Related : pelakon aku yang kau tinggalkan.